Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Therese - 24 juli 2007 09:23

Och med dopparedagen menar jag lönedagen.


Min lön är inte så spännande iofs. har jobbat ganska lite i juni. Men jag tror att det är något fel med lönen. För hur jag än räknar så ska jag ha jobbat mer. Om nu inte Kontorsfixarna har nåt superkonstigt system som ingen fattar. Men jag slängde iaf iväg ett mail så får vi se vad som händer. Om jag har rätt så får jag väl mer pengar på nästa lön. Men hur som helst. När lönen kommer så ska vi handla upp den på fina saker och bra saker. Jag ska även sälja min videokamera. De pengarna kan man också köpa bra saker för. Vad det blir för saker återstår att se.


Igår var vi vuxna, jag och Thomas. Vi var på K-Rauta, ByggMax och Silvan. Vi har köpt en bänkskiva, bets och golv. Jävlar. Som Thomas sa "Ja, på bio har jag ju vara med flera tjejer men golv har jag bara köpt med dig". Vad skönt! :)


Igår fick jag min efterlängtade digitala systemkamera. Så jäkla nice. Har tagit med mig manualer som jag tänkta läsa igenom på jobbet. Hyfsat grön man är! Men men. Jag har liksom bestämt mig för att det blir min nya grej. My new thing, kunde man kanske ha sagt på engelska.


Vi har även skaffat 100 mb bredband hemma. Bredbandsbolaget (FÖRLÅT JOEL, men du gillar Tokio Hotel...så comhem kan inte vara vår leverantör längre). Shitbra. Nu kommer jag aldrig få sitta vid datorn hemma. ;)


Nu ska jag dricka lite vatten, jag är törstig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vet du vad du ska göra i framtiden?
 Jag har redan drömjobbet!
 Ja, jag vet vad jag vill, och jag jobbar på saken.
 Nja, jag velar mellan olika saker.
 Nej, jag har inte den blekaste!
 Bryr mig inte, jag lever i nuet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards