Alla inlägg under augusti 2007

Av Therese - 31 augusti 2007 11:14

Jahapp, då sitter jag på Norrporten igen - Helt ensam dessutom. Supertråkigt. Alla på kontoret + ALLA på ALLA NP-kontor i Sverige är i Sundsvall för Kick Off. Så nyss var det ca 130 pers som virvlade omkring i yrhet här i receptionen och på bara nån timme så försvann varenda en. Inte ens en endaste liten fastighetsskötare finns kvar. Bara jag. Tänk om jag vore kriminell nu, vad mycket jag kunde ställa till med. Men det ska jag inte. Jag ska ju bli polis. Det var antingen det eller kriminell liksom. Lotten föll på polis. Attans!


Igår var jag hos tandläkaren - igen. För undersökning denna gång. Jag hade ett hål. Har aldrig haft det förut. Borrade. Det var inte så värst farligt. Så nu kan jag sitta och äta godis med gott samvete... :)


Ikväll blir det inflyttningsfest. Skitbra. Hoppas det blir kul och att jag slipper bli arg på nån som gör sönder nåt.


Nåt annat skitbra: Macgyver har flyttats fram till 11.50 ist för 15.55 Så nu går det under lunchen istället för precis efteråt. Ja hua. Och det här får jag betalt för. Virrigt!


Nu ska jag hämta lite bubbelvatten, kanske eventuellt en macka.



Av Therese - 20 augusti 2007 15:23

Har precis skickat iväg min ansökan till polisutbildningen 2008. Gud i Himmelriket vad jag önskar att jag inte behöver den ansökan utan att jag kommer in på den jag redan har. Januari 2008 är ju så mycket närmre än Augusti 2008. Det är ett helt jäkla år dit! Ett ÅR!


Idag har inte mycket hänt. Har hämtat ut ett paket från Bredbandsbolaget så vi äntligen kan installera telefonen.


Annars så händer detta ikväll: LIVE på Nackstavägen 54A: Pappa Kjell hjälper till att sätta in ett stycke list samt ett stycke eluttag ca 19.00 MISSA INTE DET! Ska även dona med några auktioner som går ut idag på tradera. Säljer iväg en massa grejer!


Den 21:a Oktober blir det Muse på Arenan i Sthlm. Blir sjukt bra, bestämmer jag. 


Av Therese - 18 augusti 2007 21:48

Sitter och dricker lite mousserande och grejar med datorn. Saknar Sims. Ska nog be Jimmy (min 11-årige systerson) om skivorna. Han har lånat dem, så dumt. Skitbra även att vilja spela Sims när man ska ut. Eller ja, jag vet inte om jag ska ut längre. Men det känns ju dumt att vara lite smådragen och sen stanna hem. Hyfsat alkis liksom. Ensam och full. Bättre social och full, som A-lagarna.


Thomas har bjudit hem Danne och Fredrik. Och jag har inte bjudit nån. Eller ja. Sandra skulle fixa på hennes stuga, Vicci är i sthlm och Jenny går det bara att få ut en gång var fjärde månad så där försöker jag inte ens. Och där tog mina vänner slut. Nejdå. Hannah har inga pengar, Joel jobbar och så vidare. Jag är ensam kvar. Ensam och tapper. Nejedå. Ensam och tragisk. Det är bara jag och Amadeus kvar.


Nåväl: I Oktober ska vi se MUSE. Det blir avskyvärt BRA! :) Jag tar min Muse-live-oskuld. På Arenan, kom dit du med!


Nu ska jag försöka vara social för tredje gången. Men jag har liksom inte så mycket att tillägga om hur Thomas nya band ska heta, hur de ska låta/inte låta eller hur NOFX lät förr.


God day sire. 

Av Therese - 13 augusti 2007 18:50

Jag är sjuk och snorig. Fy sjutton. Om tre minuter ska jag gå på Mexivana och äta något runt och platt som smakar pizza tillsammans med Thomas.


Och hur har helgen varit? Fantastiskt rolig med en massa festligheter och Victoria! :) Men resultatet blev en rejäl förkylning som ovan nämnt. "Det är värt de".


Hittade bilder på hur lägenheten såg ut innan vi gjorde om den. Ska lägga upp dem ikväll på theresias.bilddagboken.se - håll utkik!


Nu blir det plattpizza.

Av Therese - 7 augusti 2007 12:20

Och leds. Har inte så mycket att skriva om. Håller på att bli sjuk. Där fyllde jag min dagliga kvot av..ja? ÄH. Det här går inte. Ska på jobbet snart. Hörs häj.

Presentation

Omröstning

Vet du vad du ska göra i framtiden?
 Jag har redan drömjobbet!
 Ja, jag vet vad jag vill, och jag jobbar på saken.
 Nja, jag velar mellan olika saker.
 Nej, jag har inte den blekaste!
 Bryr mig inte, jag lever i nuet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards