Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Otrivin, my Love!

Av Therese - 13 augusti 2007 18:50

Jag är sjuk och snorig. Fy sjutton. Om tre minuter ska jag gå på Mexivana och äta något runt och platt som smakar pizza tillsammans med Thomas.


Och hur har helgen varit? Fantastiskt rolig med en massa festligheter och Victoria! :) Men resultatet blev en rejäl förkylning som ovan nämnt. "Det är värt de".


Hittade bilder på hur lägenheten såg ut innan vi gjorde om den. Ska lägga upp dem ikväll på theresias.bilddagboken.se - håll utkik!


Nu blir det plattpizza.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 18 oktober 2007 19:58

Har inte så mycket att skriva om idag. Eller egentligen skitmycket. Jag är ledsen och deppad och hängig och slö och fattig. Men jag orkar liksom inte sitta och beklaga mig.  Jag har lite för många vänner som mår dåligt. Jag kan ju liksom inte bara oc...

Av Therese - 13 oktober 2007 13:50

Igår gjorde min första tenta för terminen. Även den första tentan någonsin sedan det nya betygssystemet började gälla. A-F. Jag kommer säkert få ett E, det kändes lite så. Det var en så diffus genomgång på vad vi egentligen borde läsa på. Det var mes...

Av Therese - 9 oktober 2007 12:37

Sitter inlindad i en randig handduk. Eller två egentligen; en på huvudet och en om resten av kroppen. Är nyduschat och fräsch. Ska väl ta och sätta tänderna i mina böcker snart eftersom tentan tyvärr närmar sig alltför snabbt. Usch, tenta på en freda...

Av Therese - 7 oktober 2007 19:01

Imorgon fyller Sonja år. Som jag saknar henne! Sitter och lyssnar på Sigur och tänker på henne. Helt fruktansvärt längesedan jag träffade henne. Usch. Jag hatar finland ibland. Varför måste hon bo där. Konstiga människor med magväskos liksom. Nej, nu...

Av Therese - 29 september 2007 21:53

Igår kom jag hem från Sthlm. Vet ni vad jag gjorde där? : Jo, jag har testats för sista gången för polishögskolan. Det är sant. Nu är det sluttestat. Nu är det bara att vänta. Och vet ni? Jag har slutat hoppats. Jag tror inte att det kommer gå bra. H...

Presentation

Omröstning

Vet du vad du ska göra i framtiden?
 Jag har redan drömjobbet!
 Ja, jag vet vad jag vill, och jag jobbar på saken.
 Nja, jag velar mellan olika saker.
 Nej, jag har inte den blekaste!
 Bryr mig inte, jag lever i nuet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards