Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Therese - 19 juli 2007 10:58

Har fortfarande otäckt ont i tand och allt vad som hör till. Ska till en tandläkare imorgon kl. 07.40 jeeez. Det är tidigt det. Men som tur är så är jag ledig hela fredagen, så jag slipper åka tillbaka till jobbet med eventuell bedövad och blodig ansiktshalva.


Istället kommer en vikarie. En vikarie till vikarien liksom. Cecilia heter hon, har aldrig träffat människan. Hon kommer hit kl. 14.00 idag, då ska jag lära henne allt jag kan. Kan inte vara så svårt att lära någon att titta på McGyver. :) Nej, jag bedriver faktiskt en seriös verksamhet här också. Växeln, felanmälan, receptionen, posten. Det finns faktiskt en hel del ansvar som jag måste lära ut. Så nu får vi se hur pass mina poäng i pedagogik hjälper mig.  Hoppas att det är en schysst brud och inte någon uptight jäkel.


För övrigt så är det inte så mycket nytt här inte. Klara ringde på felanmälan och skulle felanmäla en rulltrappa på Dagbladet. Det var ganska skoj. Att få prata med nån man tycker om på felanmälan.


Snart är det lunch, då vankas det soppa. Känner på mig att det blir en hel del soppa framöver. Usch, jag som har tandläkarskräck och allt. Önska mig lycka till och håll mig imaginärt i handen!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vet du vad du ska göra i framtiden?
 Jag har redan drömjobbet!
 Ja, jag vet vad jag vill, och jag jobbar på saken.
 Nja, jag velar mellan olika saker.
 Nej, jag har inte den blekaste!
 Bryr mig inte, jag lever i nuet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards